Accepterad VilleBTW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VilleBTW

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/?l=swedish

Ditt Hex-ID: 1100001133a55fe

Vad är din discord tagg? Ville#5051

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 8 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-05 220425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag riktade vapen mot en person som var oskyldig när vi va och sålde knark vilket inte är bra för att det kan lika gärna vara en civil person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade tagit över knark stället vit stora scenen och så kommer det en bil och jag riktar vapen mot han och så kör han på mig och skjuter på mig och jag skjuter tillbaka och så dör jag dom plockar upp mig och söker igenom mig när jag är död.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att allt jag gjorde i det scenariot inte var bra men de kunde också varit lite bättre men jag har lärt mig att vara mer försiktig vid drog ställen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för grov sunt för att jag sköt en person på motor vägen när han försöker döda mig med ett baseboll trä men jag sköt han 3 gånger vilket inte var bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat springa där ifrån så snabbt jag hörde bilarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka att det inte bara är folk som ska sälja knark vid stora scenen. Att tänka på vilka konsekvenser mitt handlande får.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka