Ville_Ho Ha
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? AC3S_Ville
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot karlsson
Vad är ditt discord namn? Ville_Ho Ha
Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. min karaktär är väll helt okej han har inte varit efterlyst eller nåt sånt han är 18 år och hans intressen är polisen och bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill vara med och göra den här servern till en av dom kändaste i världen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? min kompis berättade om den här servern efter det har jag spelat varje dag.
Hur hittade du Unive? av min kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag inte ska göra nån fake roleplay och att det kanske vissa följer efter med.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot karlsson
Vad är ditt discord namn? Ville_Ho Ha
Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. min karaktär är väll helt okej han har inte varit efterlyst eller nåt sånt han är 18 år och hans intressen är polisen och bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill vara med och göra den här servern till en av dom kändaste i världen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? min kompis berättade om den här servern efter det har jag spelat varje dag.
Hur hittade du Unive? av min kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag inte ska göra nån fake roleplay och att det kanske vissa följer efter med.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej