Vad är ditt namn i verkligheten? ville
Vad heter du på discord? ville#8976
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. 3 timar per dag ungefär men kan vara mer eller mindre
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1-2 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger gick inte att skicka bild men har blivit unbannad 3 av dom.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. som servervakt ska man inte leta efter problem men när det är problem ska man kliva in och göra det som är nödvändigt t,ex banna eller kicka. Det är som att ha ett lite extra ansvar och hålla koll och om det blir fel så ska man kicka eller banna bror på vad som är nödvändigt.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill ta ett extra ansvar och jag vill att det ska bli seriösa och bra scenarion och satt ingen förstör när man ska göra ett seriöst scenario. Som t.ex så är man mitt uppe i en bilförsäljning och sen kommer det någon som vdmar då kan man som sv banna skicka ut i förlängning och revva sig och fortsätta scenariot.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en abuse är att ha toggle id på i scenarion som t.ex så vi säger att man är i en skottlossing och man har toggle id på för att kunna se genom väggar och byggnader och kunna veta när personen ska visa sig det är en av sv abusen. En annan är att revva utan anledning vi säger att man ligger död av en anledning och andå revar man det är också en sv abuse. Men den sjävklaraste är att kicka/banna folk utan anledning eller för att vinna scenario det är den grovaste sv abusen enligt mig
Vad heter du på discord? ville#8976
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. 3 timar per dag ungefär men kan vara mer eller mindre
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1-2 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger gick inte att skicka bild men har blivit unbannad 3 av dom.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. som servervakt ska man inte leta efter problem men när det är problem ska man kliva in och göra det som är nödvändigt t,ex banna eller kicka. Det är som att ha ett lite extra ansvar och hålla koll och om det blir fel så ska man kicka eller banna bror på vad som är nödvändigt.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill ta ett extra ansvar och jag vill att det ska bli seriösa och bra scenarion och satt ingen förstör när man ska göra ett seriöst scenario. Som t.ex så är man mitt uppe i en bilförsäljning och sen kommer det någon som vdmar då kan man som sv banna skicka ut i förlängning och revva sig och fortsätta scenariot.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en abuse är att ha toggle id på i scenarion som t.ex så vi säger att man är i en skottlossing och man har toggle id på för att kunna se genom väggar och byggnader och kunna veta när personen ska visa sig det är en av sv abusen. En annan är att revva utan anledning vi säger att man ligger död av en anledning och andå revar man det är också en sv abuse. Men den sjävklaraste är att kicka/banna folk utan anledning eller för att vinna scenario det är den grovaste sv abusen enligt mig