Nekad Ville69 | Medlem ansökning ( 1gioo )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ville69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? villebre

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Hamodioch han är 21 år gammal han har haft en tuff uppväxt hans pappa dog när han va 15 och hans mamma har alltid funnits där för honom men efter Abdis pappas död började Abdi ta droger för att han mådde så dåligt, Abdis mamma sa att han skulle sluta men han fortsatte och runt 17 år åldern började han sälja droger, hans mamma började långsamt fatta vad Abdi höll på med så hon satte säg ner och berättade för honom att han måste sluta för annars kan inte Abdi bo kvar, Abdi va så beroende av pengar och drogerna så de gick inte att sluta för honom. När Abdi hörde allt bestämde han sig för att fly med alla pengar han hade efter drogerna, han åkte till staden unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med Bra RP och lojalitet, samt hjälpa andra som är nya till RP för att bygga upp communityt och jag själv kan alla regler så kommer sköta mig och RPa på en hög nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna varje scenario och att båda parterna ska ha roligt i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått serverns regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på velo penguin valon o massa mer serverar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte de

Tillbaka