Nekad Ville57 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ville57

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198984051927

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Ville (Alo)#7343

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2005

Berätta om din karaktär. Det är en person som är från Göteborg och är 23 år gammal. han bodde i ett villaområde när han var liten med sin familj. Det var ett ganska stort hus som var vitt med en stor trädgård. Hans far var en bilmekaniker. Intressena var lika som hans far som fotboll och bilar. Han brukade följa med sin pappa på jobbet och där fick han lära sig mer om det yrket.

När han blev äldre så gick han på ett gymnasium med fordon

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en erfaren rp spelare som har spelat ett tag och jag vill kunna hjälpa andra med min erfarenhet av detta. Jag skulle vilja jobba med taxi eller bilförsäljare .

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra rp server som tar det på ett seriöst sätt som gör att jag blir intreserad.

Hur hittade du Unive? Jag har känt till den ett tag men har aldrig provat den men en kompis sa att jag skulle testa den så gjorde jag det och den var riktigt bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att skaffa ett jobb och få in en inkomst så att jag tjänar pengar och att ha en fin bil att åka med. Jag kanske någon gång går för den kriminella vägen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är så klart att ha kul och att kunna bidra med något och hjälpa att förbättra det som kan bli bättre

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka