Accepterad Ville57 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ville57

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199156039604

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Ville (Alo)#7343

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26 år gammal och är uppvuxen i Mölndal utanför Göteborg.
Han är en blyg grabb fast ändå väldigt snäll och omtänksam.
Hans intressen är fotboll som han höll på med när han var liten.
Hans nuvarande intressen är mycket om bilar.
favorit bil är Audi och han drömmer om en dag han ska äga en fet Audi.
Eftersom när han var liten blev han mobbad för att han inte hade så mycket pengar och att han bodde i en husvagn.
Så han vill motbevisa sina mobbare en dag att han har råd med en fin bil.
Han vill jobba inom något med fordon som bilar.
Men han vill också rädda liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att bli en del av Unive och att kunna utveckla andra spelare inom roleplay, och med mina erfarenheter ifrån RP så kommer ja förmodligen kunna bidra med grym RP, är en spelare som verkligen följer alla dom grundläggande reglerna inom RP som finns för att samman koppla dom olika karaktärerna. Att spela rollspel på Multistaden är någon den sista staden jag kommer söka till, och kan ja göra ett lyft för andra medborgare så är det bara ett positivt för er och eran spelarbas. Jag vill även bli en del av Multistaden för att utvecklas som person också och för att slippa byta stad, kunna gå in när man önskar att ha rolig RP utan massa krav. Men för att utveckla mig lite mera, att verkligen lära ut bra rp till andra speciellt inom sjukvården och polisen. Jag kan alltså bidrag med högkvalitet inom roleplay

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en otroligt bra och välgjord rp server med mycket snälla/ trevliga personer och med många bra mods .Det den ända som är som är så bra gjord som denna. Den här påminner om verkliga livet

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om Unive och sa att den var väldigt bra och jag blev inponerad av unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är själv klart att ha så roligt jag kan och bidra med bra rp och att skaffa ett jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att få ett jobb så att jag kan få en bra lön att försörjs mig med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka