Nekad Ville1337 | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dr1x7512

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? ville#8139

Vem var det som bannade dig? Micke

Hur lång tid var din ban? i en vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för copbait men det var en falaktig ban jag körde mot grönt när polisen såg och rött när polisen inte såg mig och jag försökte inte copbaita.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom gör sitt jobb och bannar en om man lallar men i detta tillfället så tänkte jag inte att copbaita jag var på väg till marjas och skulle träffa min kompis men sadan vart jag bannad för copbait men staffsen gör ett bra jobb men ibland kan det ble fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått vård av lars sedan när jag var klar så tog jag en bil och skulle åka till marjas och sadan var polisen vid sjukhuset jag körde mot grönt först sedan när polisen inte såg det körde jag mot rött och polisen kanske såg mig men dom jagade aldrig mig så sedan vart jag bannad i en vecka men staffsen gör ett bra jobb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog bådas fel för att jag gjorde så att dom troddde att jag copbaita men jag försökte inte det men det som hade hänt var att jag körde först mot grönt sedan när jag kom fram till den andra körde jag mot rött men polisen hade redan svängt in på den vägen där vid polisstationen och jag körde vid torget och jag menade att inte copbaita jag ber om ursäkt om jag gjorde att ni trodde det så det var nog bådas fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för att jag streamsnipade cosmo bt men jag har lärt mig av alla mina banns och göra aldrig om det igen jag lovar och jag vill så järna spela på servern. Och jag lovar att det aldrig kommer att håända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra var att jag skulle försökt att det inte såg ut att jag copbaita eller att jag tar det lungt i satden och kör mot grönt istället för rött men jag tänkte inte riktigt efter där så jag ber om ursäkt och hoppas att jag får spela påservern igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av alla mina banns jag lovar att det aldrig ska hända igen och jag vill så järna spela på servern och jag kommer att så fort jag kommer in om jag är unbannad är att jag kommer börja köra lagligt och att tänka efter innan jag gör saker MEN JAG VILL JÄRNA SPELA PÅ SERVERN.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka