Nekad Ville1337 | Ban överklagan [Magronäs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dr1x7512

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? ville#8139

Vem var det som bannade dig? Micke

Hur lång tid var din ban? i en vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit bannad för copbait i en vecka.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte att ta polisens uppmärksamhet Jag körde mot rött frasmför dom och sånt och jag vet att det jag gjorde inte va okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukhuset åkte i min bil efter jag hade fått vård sedan var jag vid garaget vid torget och då var polisen där och då körde jag mot rött och polisen såg mig men satte aldrig på sirener sedan vart jag bannad lite längre fram och jag vet att det jag gjorde var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att Jag försökte ta polisens uppmärksamhet och körde mot rött mitt framför dom och jag vet att det betendet inte är okej men i detta tillfälle tänkte jag inte riktigt efter jag ber hemskt mycket om ursäkt och det kommer aldrig att hända igen jag lovar!.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina gamla banns har varit för lall och streamsniping och jag har lärt mig av alla mina banns jag lovar varje gångefter jag har blivit bannad har jag inte gjort om det och jag tar lärdom av mina banns och detta kommer aldrig att hända igen för jag vill så gärna spela på unive och jag vet vad jag gör fel så jag lär mig efter mina banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra var att köra lagligt när jag såg polisen och det ska man ju absolut hela tiden men i detta tilfälle tänkte jag riktigt inte efter jag skulle ha kört mot grönt och sluta försöka få polisens uppmärksamhet och jag lovar att det aldrig ska hända igen jag tycker själv att mitt beteende mot er var inte så bra efter som att jag tog polisens uppmärksamhet och jag lovar att det aldrig ska hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig gätte mycket av mina banns och det har aldrig hänt igen för jag tar lärdom av mina banns och att jag gör mitt bästa för att kunna spela på unive . jag har lärt mig att köra lagligt och att sluta copbaita framför polisen och jag lovar att detta aldrig kommer att hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Det har jag gjort jag har sagt vad jag har gjort jag körde mot rött medvetet

Tillbaka