Accepterad ville.s | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville.s

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? ville.s#3200

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rolf Andersson han är född 1998-01-20 alltså 23 år. Han föddes med sin mamma och pappa hans pappa har alltid jobbat som polis men året Rolf skulle fylla 5 år så dog hans pappa på jobbet inom en biljakt. Sen dess har Rolf alltid levt ett sorligt liv och haft de svårt me ekonomin och de sociala, men han kämpar för att nå hans mål som är att han ska bli polis som hans far. Han har alltid drömt om att stoppa de kriminella för sånt ogillar han mycket. Han har även ett stort bilintresse och lyckas han inte bli polis då kommer han göra allt för att få jobba med bilar och även hjälpa polisen. Han såg denna stad i en resekatalog och då slog de en pling i huvudet att han kan ha en möjlighet att uppnå sina drömmar här och då besluta han genast att flytta hit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra ett socialt rp och stora/små även roliga senarion som kan få rp n till att bli roligare och mer intressanta spelare jag kommer kunna bidra att försöka få in mer folk som kan ha kul med sin rp på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? göra så bra rp och göra som hen säger

Hur hittade du Unive? hittade servern på fivem och sedan hört mycket om den innan

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka