Accepterad ville.s | Medlem ansökning [Gatti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville.s

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198928539316/

Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? ville.s#3200

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Det är en karaktär på 27 års åldern som heter Theo svensson. Han kommer ifrån en liten by i Skåne som det bodde cirka 300 personer i. När han var 10 år tvingades han flytta ifrån Skåne och sin familj för att hans familj hade inte så mycket pengar. Han flyttade först till USA och det var där allt började. När han kom till USA så tyckte han att det var så fint och mysigt. Han såg många coola och snygga bilar. Det första året så behövde han sova ute utan någon mat eller resurser som man behöver. Han låg vaken hela nätterna och tänkte på sin familj tills en
speciell grej hände. Det var 2 personer som åkte förbi i en Bugatti Chiron och dom såg att Morgan låg där på en trottoar och kollade på deras bil. Dom kom ut en stor väska som det var 1 000 000 kr i, han gick direkt och köpte kläder och mat och sedan dess har han blivit helt förälskad i bilar men kan kan nästan inget och dom. När han blev 22 så tyckte han att det var dags att flytta igen så då hade han sparat ihop till ett flyg som tog han hit. Nu när han är här så tycker ha att det är mycket bättre och har blivit en super rolig person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är kul och få göra lite andra saker eller få möjligheter till roligare och bättre jobb. Att kunna spela på en server är ju något och det finns ju saker man kan göra. men många av anledningarna till just välja att bli medlem är ju för arr det finns så mycket mer att göra och så många mer sätt att utveckla och för bättra sin RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra ett socialt rp och stora/små även roliga senarion som kan få rp n till att bli roligare och mer intressanta spelare jag kommer kunna bidra att försöka få in mer folk som kan ha kul med sin rp på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ om en polis slår på syrenerna så kan man va lite snällare och köra in till kanten även jag vett att jag kan köra där ifrån.

Hur hittade du Unive? jag hittade server inom fivem och hört bra rykten om servern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godänd efter muntlig intervju, Välkommen till unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka