Nekad ville.s | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville.s

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198928539316/

Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? ville.s#3200

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Theo Svensson: född 1995. Theo har haft en jobbig bakgrund med mycket bråk i skolan även hemma. Theos pappa va en Alkolist och krävde pengar av folk efter som han va i stor skuld till ett gäng. Theos pappa David blev senare skuten för David va i stor skuld fortfarande. Theo är väldigt nere och ledsen för hans mamma kidnappad av två okända men och ingen har sett henne från den dagen. Theos intressen är mycket om bilar och jobba som mekaniker och spela basket på fritiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag ska kunna ha roligare roleplay som att jobba som mekaniker och hjälpa folk som behöver hjälp

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska försöka göra så realistic rp som jag kan och göra och göra bra scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? göra så bra rp och göra som hen säger

Hur hittade du Unive? hittade servern på fivem och sedan hört mycket om den innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka