Nekad ville.s | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ville.s

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198928539316/

Ditt Hex-ID: steam:110000139b6aeb4

Vad är din discord tagg? ville.s#3200

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall, Cop Bait, Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom ville inte bli tagen av polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 2 människor snodde min bil och körde iväg sen jag pratade med polisen sen kraschade dom in i en polis så jag sprang och sa till polisen att dom hade stulit min bil och det va en annan som sa att dom hade stulit hans bil med sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det va en felaktig ban för för jag sa till polis att han som står vid mig har slutligt min bil sen blev jag bara banad

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad innan för en spottade på mig hela tiden så jag sa till han sen fortsatte han så jag slog han 23 gånger sen blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? struntat i min bil så jag hade inte blivit bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att att bara strunta i allt om någon gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det visste jag

Det jag bevittnade var grovt lalligt. Läs reglerna.

Tillbaka