Nekad ville.s | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville.s

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad heter du på discord? ville.s#3200

Ange ditt födelsedatum 4 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar från 14:00 till 22:00 måndagar och onsdagar så har jag boxnings träning från 17:00 till 18:30
helg nästan hela dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem mer en ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 4 gånger för lall i en dag jag kan skicka pm senare

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig är en servervakt en person som ska kunna serverns regler lite bättre och veta vad som är rätt och fel så att dom kan bedömma ifall en person ska bli bannad,kickad och ifall bannen ska förlängas. En servervakt har som uppgift att hålla lite extra koll på sin omgivning och se till så att inte regelbrott eller lallig/allmänt dåklig rp sker. En servervakt är person som ska lära andra att rpa förklara för andra vad som är rätt och fel att göra på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja jag vill bli servervakt igen för att jag anser mig själv som en bra sv som kan ta rättvisa beslut och lära andra vad som är rätt och fel. Jag tycker att det är så bra att vara sv för att ifall någon gör något fel så kan man stoppa det innan det eskalerar och tex förstör ett scenario för det kan ju ta en liten stund för staffsen att först komma till platsen och ta återgerder. Därför tycker jag tat det är så bra att vara servervakt för att då har man ju själv perms till att få bort lallarna som bara vill förstöra roliga scenarion.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller abuse är när man använder sina perms eller annat till sin egen fördel som till exempel inom servervakt permsen så finns det personer som har på toggleid på i tex skottscenarion bara för att veta vad personerna är så att dom kan få en fördel i scenariot och bara spelar för att vinna det. Sen kan man också kicka personer felaktigt eller i scenarion vilket också är korruption. Korruption är alltså när man använder sina perms för egen fördel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka