Nekad ville pille | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville pille

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer

Vad är ditt discord namn? lidas0102

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: harry svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: : Harrys bakgrund har varit bra han växte upp i en familj med bra omgivning och en bra uppfostran. Hans föreldrar hette Maria och Gustav som hade ett företag tillsamans och drog in en del pengar där så man kan säga att Harry levde bra i ungdomsåren. Han gick på fotboll när han var liten och spelade fotboll till 15 års åldern påkgrund av att det vart för hetsigt när det jälde att spela i academy och liknande. Så Harry valde att bli polis när han fyllde 18 gjorde han lumpen och tyckte det var utmanande men roligt. Efter lumpen så hade han tjänat in lite pengar så han köpte en båt och tog skepparexamen. Men han kände inte nån mening med livet så han sökte spåntant in på polishögskolan och skulle testa den linjen i livet. Harry tyckte det var otroligt roligt där och kände verkligen det här vill jag göra. Han klarade polis testet han var dukdig på simtestet för han älskade vatten. Så nu vill Harry flytta in i Unive och fortsätta sitt liv där och bli en bra och hjälpsam polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en välutvecklad rp som ska vara på en bra nivå. När jag rpar vill jag göra det på ett seriöst sätt där jag vill få alla som är med i scenariot ska ha det lika kul som ja har när jag rpar. Mitt mål är att alltid utveckla min rp nivå med spelarna på servern har rpat mycket genom åren.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja. ja gjorde väll något dumt o sen så lärde jag mig av konsekvenserna eftersom att ja blev banand

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, fear rp,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka