ville johansson2
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199068621101/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville johansson
Vad är ditt discord namn? villepp#4688
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär ska va el snäll mot all vil börja jobba på mekonomen eller nåt sånt som handlar om bilar han är 21 år kommer i från en lite stad i norrland som heter gallivare han heter ville johansson ska va laglig älskar bilar vill börja jobba med det han är inte så fattig han har 2 saab och 1 bmw m2 vill ha jobb har inget vid tillfället han största dröm är att ha en audi rs7 men han kommer jobba mycket
Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill bidra t bra rp vill ha jobb och hjälpa folk och skaffa ny kompisar dom sja har spel på fins de inte många mekonom och falk och de så de vill ja och så hjälpa med
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? såg nån cosmo_bt och de va väldigt bra rp har spela på den för länge sen men då hete de multistaden de va kul men sen börja spela på den här ela på massa andr aoch sen blev de så dålig rp så nu ska ja byta t den vill ha jobb och de
Hur hittade du Unive? mina kompisar jar byte så ja byter ochså så dom bjöd in mig spela lite och de va jätte bra rp så ska börja spela den här på helt tid
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul bli bättre men har rp mkt har 750 timmar så kanska br på rp tyker ja men alla får tycka hur dom vill men ba ha kul tid framför datan
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha kul bra rp lära sig av andra kanske få nå jobb som ja va kul så ja kanske börja jobba med de irl men ha kul och möta massa olika folk
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ska börja med hel tid men har spela på den här tidigare vet ej om ja kan skiriva mer men så va de me de tjena tjena
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville johansson
Vad är ditt discord namn? villepp#4688
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär ska va el snäll mot all vil börja jobba på mekonomen eller nåt sånt som handlar om bilar han är 21 år kommer i från en lite stad i norrland som heter gallivare han heter ville johansson ska va laglig älskar bilar vill börja jobba med det han är inte så fattig han har 2 saab och 1 bmw m2 vill ha jobb har inget vid tillfället han största dröm är att ha en audi rs7 men han kommer jobba mycket
Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill bidra t bra rp vill ha jobb och hjälpa folk och skaffa ny kompisar dom sja har spel på fins de inte många mekonom och falk och de så de vill ja och så hjälpa med
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? såg nån cosmo_bt och de va väldigt bra rp har spela på den för länge sen men då hete de multistaden de va kul men sen börja spela på den här ela på massa andr aoch sen blev de så dålig rp så nu ska ja byta t den vill ha jobb och de
Hur hittade du Unive? mina kompisar jar byte så ja byter ochså så dom bjöd in mig spela lite och de va jätte bra rp så ska börja spela den här på helt tid
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul bli bättre men har rp mkt har 750 timmar så kanska br på rp tyker ja men alla får tycka hur dom vill men ba ha kul tid framför datan
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha kul bra rp lära sig av andra kanske få nå jobb som ja va kul så ja kanske börja jobba med de irl men ha kul och möta massa olika folk
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ska börja med hel tid men har spela på den här tidigare vet ej om ja kan skiriva mer men så va de me de tjena tjena