Nekad ville johansson | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville johansson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199068621101/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville johansson

Vad är ditt discord namn? villepp#4688

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. han är 25 år gillar bilar båtar allt med motorer han vill ha job vill ha pengar så han kan hitta på nå kul med kompisar han har lite ADHD så han blir sur lätt men annars är han ganska glad gillar att drika han är från en lite by från Norrland gillar att fiska köra båt köra bil och slåss han har varit en boxare i 6 år men nu villa han sluta och börja göra nå annat som han flög hit och vill börja jobba med bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill ha bättre rp och ha kul vill att den ska bli ännu större även fast de är den största som finns nu men en då kommer bjuda på bra rp och har massa andra kompisar som spelar på den hära så jag vill bli wl så ja kan jobba har sett att di inte finns nå mkt folk som jobbar på falk eller meknomen så han och hans kompis vill börja jobba där

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? såg nån cosmo_bt och de va väldigt bra rp har spela på den för länge sen men då hete de multistaden de va kul men sen börja spela på den här ela på massa andr aoch sen blev de så dålig rp så nu ska ja byta t den vill ha jobb och de

Hur hittade du Unive? mina kompisar jar byte så ja byter ochså så dom bjöd in mig spela lite och de va jätte bra rp så ska börja spela den här på helt tid

Vad har du för mål med ditt rollspel? kul rp vill ha jobb och börja hjälpa folk har haft wl på den men min försvan för ja råka lämna dc så dom sa att ja ska göra en ny

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bättre rp har haft wl så kan sakerna vill bara ha kul med sina kompisar vet ej va mer ja ska skriva

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ska börja med hel tid men har spela på den här tidigare vet ej om ja kan skitva mer men så va de me de tjena tjena

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka