Accepterad ville johansson | Medlem ansökning (rogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville johansson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199068621101/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville johansson

Vad är ditt discord namn? villepp#4688

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2007

Berätta om din karaktär. ¨han är 20 år kommer i från norrlan gillar att va med sin bror och supa den han mest gillar är bilar han hanr inge kör kort med de bryr han sig inte om han har lite problem med droger men inte grova han gillar att åka i sina bilar och hatt va full han tyker om att fiska jaga och köpa bilar båtar och massa mer hans mamma dog när han va liten så han fick leva med sin pappa som va alcolist hans pappa va med i en mc ochså så han han va bra kompis med dom när han va liten han vela inte gå med i mc han drömmde att bli rik och att ah ett eget företag med då måste han fylla i den här för att göra de

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill ha bättre rp när ja spelar och bara ha kul med mina kompisar vill se om ja kan utvekla med mitt rp men ja har 900 timmar på fivm så ja kan allt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina kompisar sa att ja ska bli wl så ja kan börja rp som typ falk eller bennys och de vill helst jobba åt falck ser dom inte svarar så mkt så vill börja jobba där så alla kan få sin bil lagad

Hur hittade du Unive? mina kompisar spela på den och dom sa att ja måste ha wl vill jobb aåt falck och lagar bilar men såg på på cosmo_bt de va bra rp så vill börja spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? bättre rp och bara ha kul med mina kompisar och att alla ska ha kul och få va me

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bättre rp typ och ha kul med mina kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ska börja med hel tid men har spela på den här tidigare vet ej om ja kan skitva mer men så va de me de tjena tjena

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka