Nekad ville johansson | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville johansson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199068621101/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HEMI 17.25

Vad är din discord tagg? villepp #4688

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? en kille snode min bil och då när ja hitta han så slog jan han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja va vid torge å då fråga en killle om han kunde köra han till marja lisas de gjorde ja å sen när ja va där så såg ja en kille som skulle sälja sin bil å då så såg ja en anan kille som snode bilen så ja hjälpte å få till backa å då så slog dom ner den där kille å då så misa han han å slog ner mig å ja dog å sen komm sama kille å snode min bil å då blir man ju arg så ja gick där å fråga om dom hade sett min bil och då sa en kille att han va vid marja lisas så ja gick dit å då såg ja han å ja fråga om de va han som snode min bil å han ja men ja låna den å då slog ja han å då blev ja banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va mit fel ja borde snacka me han först

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm sama sak han snode min bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? snacka förs å ringt polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? snacka först inte slås och att ja ska ringa polisrn först

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka