Nekad Ville Bjorkman | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ville Bjorkman

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Ville1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal född 2003-02-08 och heter Ville Bjorkman och kommer från syrien men flyddade till svergie för att få ett bättre liv. Min karaktär har bruna ögon svart hår med mitbena. Han jobbar som elektriker men vill få ett bättre jobb med bättre lön och så. Han gillar dyra kläder och bilar. Dröm bil är en röd bugatti. Gillar ochså att meka på bilar och motorer. Växte upp i en fattig familj blev ochså mobbad i skolan. Han flyttade till nyc när han var 18år för att plugga. Flyttade tilbaka till sverige när han var 21 år gammal. Hans favo klädder är Svarta puffer jacka med svarta jeans och en svart keps. bor i stocholm i en fattig lägenhet själv. Han har inga vänner alltså helt ensam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra rp samt mycket social rp. Jag kommer även bidra med långa och roliga scenarion i servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så båda parterna har roligt i ett viss scenarion. tex om en polis stannar än så ska man stanna det blir ju inte kul för polisens part när man åker

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Hittade för kanske 2 år sen av en Tiktokare/Youtuber som heter Cosmo fattade inte direkt vad syftet var med spelet och visste inte heller hur man Rp på ett bra sätt!

Nekad, Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och "Berätta om din karaktär."

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka