Nekad Ville 8 | Medlem ansökning [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ville 8

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? v1lleontop

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle Jonsson 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, tålmodig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle, en 24-årig man från en medelstor stad, har en bakgrund som inte var särskilt ovanlig till en början. Han växte upp i en vanlig förort där hans föräldrar kämpade med ekonomiska problem. Hans mamma arbetade som sjuksköterska och hans pappa var arbetslös, vilket gjorde att familjen hade svårt att få ekonomin att gå ihop. Trots att Kalle fick en hyfsad uppfostran, var det mycket som saknades i hans liv. För honom var det en känsla av att vara utanför, att aldrig riktigt höra till, och att alltid behöva kämpa för det han ville ha. Under tonåren började Kalle umgås med en grupp äldre killar som hade ett mer riskabelt och utmanande sätt att leva på. Han drogs till deras livsstil, där pengar och respekt verkade komma snabbt och utan ansträngning. De talade om att bryta sig loss från samhällets regler och hitta sin egen väg till framgång. Kalle började få en känsla av att det var genom brottslighet han skulle kunna få det han drömde om – frihet, makt och pengar. När han var 18 började han deltaga i småbrott: stölder, inbrott och mindre bedrägerier. I början var det småsaker, men han upptäckte snabbt att det gav honom en känsla av kontroll och tillhörighet. Ju mer han engagerade sig, desto mer började han känna att det var den enda vägen framåt. Med tiden kom han i kontakt med mer erfarna kriminella personer, som erbjöd honom en plats i en organiserad grupp som sysslade med drogproduskjon och penningtvätt. Kalles framtidsplaner har förändrats . Han ser inte längre sitt liv som ett långt arbetsliv med slit och hårt arbete för att bygga en framtid. För honom handlar det nu om att ta genvägar till rikedom och makt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp och rolig rp jag kan även bidra med bra rp och göra så alla har de roligt när dom är vid mig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att man ska rp för att båda sidorna ska ha de roligt i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit mott reglerna utan att jag visste de och de fick jag ta 40 dagars ban för och jag har lärt mig att jag ska va mer seriös när jag rpar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och vdm (rdm innebär att man dödar nån utan nått bak liggande senario) (vdm innebär att man använmder bilen som ett vapen t.ex kör över folk)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de är lungt

Nekad.
Anledning:
Olojal spelare och användning av AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

1735335345228.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka