Nekad Ville 8 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ville 8

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199470366018/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? v1lle456

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-03 121430.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig då man inte ska ha hs ljud då det förstör realismen i rpn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inte inne då jag blev bannad så inte säker på vad som hände innan jag blev bannad men tror att han såg nått klipp eller nått där jag hade pling ljud

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då jag hade pling ljud men har inte det vanligt vis råkade gå in på servern med det då jag inte kört unive på ett tag utan mest kört cs och nordix där jag använt tracers pling ljud och konfetti då man kan gå in på unive och de försviner automatiskt eftersom puremode tar bort det automatiskt och då tänkte jag inte på att pling ljud inte blir bort taget av puremod när man går in. Tänkte quita och stänga av det efter jag märkt att jag hade det men låg död så kunde ju inte c logga för att då hade jag ju blivit bannad för det. Så det var alltså inte mennigen att använda pling ljud har aldrig använt det tidigare och kommer aldrig använda det igen, utan det vara bara ett litet misstag av mig att glömma bort att byta sound pack till de jag vanligt vis använder på unive. Men jag hade inte spelat unive på länge och tänkte mig inte för och råkade använda pling ljud vilket jag aldrig gör annars. Och sen om jag hade varit mer medveten om att jag hade pling ljud så hade jag nog inte skickat ett klipp utan att kolla igenom klippet till en staff för då hade jag nog varit mer nogran och kolla igenom ifall man hade hört det men eftersom jag inte använder det vanligt viss så kollade jag inte igenom det och istället bara skickade klippet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för fear rp och några mer småsaker men jag har lärt mig av mina tidigare bans att man ska hålla sig till reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vara mer ansvarsfull ist för att inte tänka på att jag hade pling ljud då man verkligen inte för ha de på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! om man hör att man har pling ljud ska man lämna direkt istället för att spela klart eller då ska spela klart scenariot sen kan du lämna och byta då de annars räknas som c- logg om man bara lämnar i ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka