Nekad Ville 8 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ville 8

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Ban-referens
tksvbo — FiveM, Permanent
Anledning: Fusk.
Bannad av: Momo
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag dödade två personer som svingade ut dem. Där efter åkte jag i en bil och efter en stund så fick jag staff samtal där momo sa att jag skulle komma support och när jag joinade väntrum drog de in mig och sa att jag skulle streama min skärm och sen skickade de en sak som heter echo och sa att jag skulle ladda ner den och efter ett tag blev jag p bannad för tredjepartsmjukvaror/fusk.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar fullt ansvar för det stora misstaget som jag gjorde när jag använde fusk ångrar det grovt och kommer aldrig öra om det

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att inte använda mig av sånna dåliga saker då det förstör serverns rp

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag har en bra rp sida och vill verkligen in och spela. Om jag får en till chans så kommer jag ta vara på den till 100 procent kommer aldrig använda mig av någon typ av fusk eller andra saker som förstör serverns rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

avgift för att spela på en server är fan wild du kan få ett redbull flak istället deal?

okej men gör inte en ny ban överklagan tack för det här är det ända chansen man får för att komma tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka