Accepterad ville 440 | Chef-jobb ansökan -Qpark [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? ville

Vad heter du på discord? ville 440

Hur gammal är du? 17 (06)

Hur länge har du spelat på Unive? har snart 3.000timmar på fivem. och spelat på Unive sedan mars 2021

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att få det aktivt samt försöka få bort det vanliga agressiva qpark och få det mer likt IRL med profitionela ansällda som kan parkerings reglerna o som lappar bilar efter det.
jag ska se till så att "alla" som är felparkerade får en böter kriminell som polis då alla ska följa reglerna.

mitt mål

mitt mål är att få Q-park aktivt samt få så att folk få böter vilket kommer leda till att det förhoppnings vis kommer bli mindre dumpade bilar efter vägen osv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har läst o pluggat in dem flästa parkering reglerna IRL då jag går transport programet så kan inprinsip alla regler som styr o ställer angående parkering. så som att man inte får parkera på en huvudled om det inte finns skyltar för det osv.

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan vilket kan varriera mellan 4-10 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope 100% unive

Har du läst våra Regler? ja

+rep passar bra för positionen och jag anser han passar bra för arbete med tidigare erfarenheter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka