- Meddelanden
- 644
- Reaction score
- 41
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? saras bil och MC
Vad heter du IRL? ville toivainen
Vad heter du på discord? ville 440#0300
Hur gammal är du? 14 snart 15
Hur många timmar har du på Fivem? 500 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? kan mycket om bilar och MC och ser att det behövs. jag kommer se till att vi ska vara mer aktiva än marja-lisa. så att man kan köpa sina drömbilar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som bilförsäljare har jag inga men har jobbat på mekonommen tidigare. så jag vet mycket om bil modeller osv
OOC så kan jag jävligt mycket om bilar.
Berskiv din karaktär? han hetter ville otto och är 21. han har kommit från en rik familj men alla är nu döda så måste utöka familjen själv. han har inte så mycket vänner men dem han har står han nära och blir bara vän med dem som visar att dem är värda det. hans pappa var en mekaniker i Findland när han dog. han har det svårt med ekonomin då han är beroende av att köpa bilar.
Hur ofta kommer du vara inne? runt 9 om dagen nu under lovet annars runt 5
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja.
Vad heter du IRL? ville toivainen
Vad heter du på discord? ville 440#0300
Hur gammal är du? 14 snart 15
Hur många timmar har du på Fivem? 500 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? kan mycket om bilar och MC och ser att det behövs. jag kommer se till att vi ska vara mer aktiva än marja-lisa. så att man kan köpa sina drömbilar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som bilförsäljare har jag inga men har jobbat på mekonommen tidigare. så jag vet mycket om bil modeller osv
OOC så kan jag jävligt mycket om bilar.
Berskiv din karaktär? han hetter ville otto och är 21. han har kommit från en rik familj men alla är nu döda så måste utöka familjen själv. han har inte så mycket vänner men dem han har står han nära och blir bara vän med dem som visar att dem är värda det. hans pappa var en mekaniker i Findland när han dog. han har det svårt med ekonomin då han är beroende av att köpa bilar.
Hur ofta kommer du vara inne? runt 9 om dagen nu under lovet annars runt 5
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja.