Nekad ville 440 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? ville

Vad heter du på discord? ville 440#0300

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1000+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att 1 dem inte har en nu men mest för att jag kan göra dem till ett roligare jobb. jag kommer också se till så att alla har n bra RP niv och är intrecerade i att Rp som Räddningstjänsten och inte jobba för löen osv. jag kommer ta min roll som chef särigöst och se till så alla minna anställda tar sinna roller serigöst

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit. inspäktör inom polisen, sjuksköterska inom sjukvården, väktare inom securitas och nu är jag brandman.

Berskiv din karaktär? ville otto är 21 år och för honom är bilar det bästa som finns.
I tidig ålder fick han ett stort intresse av bilar och motorer generellt. Under hans uppväxt hade han det svårt då hans mamma dog när han var 4 och hans pappa var alkolist och hållde på med dråger Tillslut så hitta hans pappa ett jobb på Postnord AB. Detta gjorde att han kunde uppfylla sin barndoms dröm vilket var att kunna försörja familjen och att flytta hit till unive. och han sa allltid till Ville att inte börja med de han gjorde och det kommer inte Ville att göra. för att han såg vad som hände med han pappa och såg att dt inte såg ut som en rolig del i hans liv.

Hur ofta kommer du vara inne? IG runt. 16-22 och DC till och från heladagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka