- Meddelanden
- 644
- Reaction score
- 41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046447503/
Ditt Hex-ID: 110000140bdd18f
Vad är din discord tagg? ville 440#0300
Vem var det som bannade dig? ?? ej fått en infon
Hur lång tid var din ban? vet ej för jag har inte fått någon info om bannen
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hoppsan inbjudan ej tillåten
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ej
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det sista som hände var att en frågade i ej medlems chatten om han kunde ta en muntlig intevju och jag svara "om jag skulle havt mina roll skulle jag kunna hjälpa dig" notera att jag var medlems ansvarig samma dag sen undrade han varför jag inte hadde dem kavar så svarade jag surt med " vet ej inte varit hemma idag" sen vara jag bara bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja.då det skulle hat räckt med en varnig så skulle jag varit nöjd
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga DC bands men 3 på five m servern 1 för att jag andvände sirener på en hoj från saras
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva det jag skrev
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte ta min sur het till chatterna
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000140bdd18f
Vad är din discord tagg? ville 440#0300
Vem var det som bannade dig? ?? ej fått en infon
Hur lång tid var din ban? vet ej för jag har inte fått någon info om bannen
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hoppsan inbjudan ej tillåten
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ej
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det sista som hände var att en frågade i ej medlems chatten om han kunde ta en muntlig intevju och jag svara "om jag skulle havt mina roll skulle jag kunna hjälpa dig" notera att jag var medlems ansvarig samma dag sen undrade han varför jag inte hadde dem kavar så svarade jag surt med " vet ej inte varit hemma idag" sen vara jag bara bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja.då det skulle hat räckt med en varnig så skulle jag varit nöjd
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga DC bands men 3 på five m servern 1 för att jag andvände sirener på en hoj från saras
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva det jag skrev
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte ta min sur het till chatterna
Har du läst våra regler? Ja