Antagen ville 440 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Ditt discordnamn: ville440

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har tidigare varit staff, vilket är ett jag trivdes med och saknar. Jag har tidigare varit KD över Jobb teamet och sankar den atmosfären och allt det roliga inom jobben generellt. liksom att se en som man kanske inte trodde skulle kunna klara av en chef position bli en super bra chef och utveckla hela jobbet är en son himla rolig syn att få se.

Det jag brinner mest för är att hjälpa andra. Jag tycker om att lösa problem och finnas där som stöd för både nya och erfarna rollspelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? mycket inom det sociala bland gäng men också generellt på servern. alla vill bara tjärna pengar och inte vara sociala.
tycker att folk blir mer och mer lalliga och mindre sociala hela tiden.

sen alla jobb är svin inaktiva nästan aldrig vissa jobb har öppet och vissa som är öppet 30min om dagen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Börja bli hårdare med återgärden på dem som inte är här för att rollspela socialt utan bara vill skotta eller bli rika. så vi blir av med dem helt och hållet.

sen sätta press på chefer samt alla anställda på jobb att dem måste börja bli mer aktiva specielt på nattklubbarna då man nästan aldrig ser dem ha öppet något mer. men också på alla jobb så dem blir aktiva och hjälper alla andra spelare att köpa det dem säljer osv.

skicka ut mer om att vi strävar efter ett socialt rollspel och ta återgärden på dem som bara är här för att skotta eller lalla och belöna dem som har bra social RP

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska alltid vara professionell även hur otrevliga dem andra är.

man visar respekt och att man är här för att lyssna och hjälpa dem

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ska försöka rpa så lite som möjligt och alltid staffa när jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja. jag har varit mod samt KD över jobb tidigt 2025 och varit staff på andra serverar 2023 till 2024

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt, Krim

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan tänkta mig jobba inom alla områden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka