Nekad ville 440 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad heter du på discord? ville 440

Vad är ditt Hex:ID 110000140bdd18f

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. helger. 14-02 vardagar 16-22.30

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan sent april 2021. har dock hoppat mellan andra serverar lite då och då

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte infoga men 17 varav 1 dem senaste 3 månaderna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som Sv ska man kortfattat se till att se så att alla runt om en har en bra RP nivå och följer reglerna. samt hålla koll på så att alla har en bra tid och inte lallar eller bryter mot reglerna.

så kortfattat hjälpa till staffsen igenom att hålla koll med dem runt om en

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag känner att jag är en vettig person som förstår reglerna och vet vad som är rätt och vad som är fel. och jag kommer inte att abusea permsen utan göra det som krävs för att det ska vara en bra stämning o bra RP nivå runtom mig.
sen att hjälpa staffsen med små sakerna så att dem kan fokusera på dem stora sakerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är att tex banna någon bara för att tex vinna ett scenario vilket inte är tillåtet. man som SV ska inte vinna på att vara det

Tillbaka