Nekad Ville 440 | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Vad heter du på discord? ville 440#0300

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån-tor 15-21 fre-lör 12-23 sön 12-21

Hur länge har du spelat på Unive? sedan februari

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag skulle bli server vakt så skulle jag försöka få bort alla som lallar eller inte följer reglerna och om det är någon som håller på och lallar eller inte följer reglerna så kommer jag såklart kicka eller svbanna om det behövs. men jag kommer spela som vanligt men vara mer uppmärksam på omgivningen. jag kommer också hjälpa folk lite mer en vad jag gör nu som tillexempel förklara i OOC chatten hur man betalar faktura och så vidare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag skulle vilja bli sörvervakt på just unive för det är den serven jag spelar på (den bästa serven). jag skulle också vilja bli servervakt på just den har serven för det är ett bra Community och det värkar bara vara snälla och hjälpsamma inom den har branschen jag har sett ganska mycket lallare på den senaste tiden och skulle vilja ändra på det. jag skulle vilja få bort alla lallare och folk som bryter mot reglerna och göra unive till en bättre plats. jag skulle också vilja hjälpa alla andra på servervakter och dom som försöker göra unive till en bättre plats

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag ser för många copbaitar och bara lallar som inte har något att göra på en RP server.jag skulle kunna göra unive till en bättre plats genom att försöka att få bort som bryter mot reglerna. alltså svbanna eller kicka eller bara ge en varning det bror på hur situationen ser ut. så vi får en högre rp nivå på servern. jag kommer göra allt jag kan för att få bort så mycket lallare som möjligt/minska antalet lallare. och på det sätt kommer det bli mycket roligare att spela.

Varför ska just du bli servervakt? jag blir arg när folk inte kan RPa på ett bra sätt som tex /me eller lallare men för mesta dels copbaiters som kommer till os på polisen och frågar om man behöver körkort för att köra bil eller hur man blir kriminell bara för att få uppmärksamhet

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli server vakt för jag vill göra unive till en bättre plats. och jag tycker att det är ett snällt Community så jag vill hjälpa till och träffa få en närmare relation med folk inom den har branschen. jag vill alltså kicka eller svbanna folk som inte sköter sig och på det sett göra så det blir roligare att spela.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv = ta bort fordonet. /kick (id) (anledning). svban (id) (anledning). /toggle id. /revive (id)

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 2 gånger en för att jag låg och tittade på ett bomb hot p saras. dem skrev i ooc att alla ska dra men blev bannade ina jag hann röra mig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka