Nekad Ville 440 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? ville toivainen

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Vad heter du på discord? ville 440#0300

Mellan vilka tider kan du oftast spela? under lovet ser dem ut såhär
mån-fre 12-23 med lite pauser
lör-sön 16-23

Hur länge har du spelat på Unive? 2,5 månader sen har varit WL i 2månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta ansvaret av att kicka lallare och halv ooc, för att dem inte lärt sig RPns regler. Jag ger dem en varning så dem kan lära sig om att inte hålla på så innan någon högre ser det så dem åker på ban. Men om dem lallar med mening och håller på att förstöra visar jag det till högre så får dem en ban på några dagar. Sen skulle jag rpa som vanligt bara att om jag ser något fel löser jag det eller gör så gott jag kan. Jag skulle också reviva mig och mina vänner om dem dog av bugg eller något konstigt glitch. Men inte av scenarion det vet jag om. och DVa bilar som folk bara har dumpat för att dem gick sönder

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har känt länge att jag borde ansöka till servervakt då jag sett att folk bryter mot unives rp regler och förstör för andra. Jag vill kunna ge de ett straff så de lär sig vad som är fel och inte fel. Jag ser dagligen hur folk drar till folkmassor och försöker skaffa bråk. Jag brukar alltid gå dit och säga till de att sluta eller så ringer jag secutias. eller skriva en raport om det. Samt så ser jag hur folk söker uppmärksamhet från polis vilket bryter mot en copbait. och massa som powergiamar tex kör i 200 och våltar se bara kör vidare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle försöka göra det till en bättre server och se till så att alla har en bra RP nivå när det spelar. jag ska sparka bort alla lallare och som bryter mot regler, Jag kommer göra så gott jag kan med att göra det. Men jag tycker att dem servervakterna gör ett bra jobb nu men det finns lite folk här och där som förstör servern. Sen kan det finnas lallare från andra servrar som är sugna på prata ooc och hålla på. Dem kommer jag få bort så mycket jag kan.

Varför ska just du bli servervakt? jag tycker det är tråkigt att se så många som pratar ooc och lallar. det förstör för hela serven och RPn som vi strävar mot och alla bilar som bara står. det gör så att det ser fult och dålig ut. ja vill kunna köra på motorvägen utan att köra för bi 5 bilar som bara står.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli det för att hjälpa staff med små saker som tex att Dva bila och att kicka eller banna folck som inte tar det RPn på ett seriöst sätt. och för att gör det till en roligare plats att vara på och RPa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv = ta bort fordonet i närheten . /kick (id) (anledning) sparkar ut en . svban (id) (anledning) bannar en i 30min . /toggle id för att se IDn på folk nära en /revive (id)

Är du whitelistad på serven? ja har varit det i 2 månader

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 2 gånger en för att jag låg och tittade på ett bomb hot på saras. dem skrev i ooc att alla ska dra men blev bannade innan jag hann röra mig från platsen

Spelar du på någon annan server för tillfället? ja lite på en driftig server mad namn fulltrotle. kör på den när UNIVE är nere eller för att jag vill (det händer inte ofta typ 10 timmar imånaden)

Tillbaka