Nekad Ville 440 | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? ville toivainen

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Vad heter du på discord? ville 440#0300

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån- fre 12-24 lör-sön 17-24 beror på om vi ska till garaget

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle kicka lallare som inte har en bra RP nivå. och DVa alla bilar som bara står och ser fula ut. om det är ett störe regel bort så skriver jag /report eller väntrum till suport.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har känt länge att jag borde ansöka till servervakt då jag sett att folk bryter mot unives rp regler och förstör för andra. Jag vill kunna ge de ett straff så de lär sig vad som är fel och inte fel. Jag ser dagligen hur folk drar till folkmassor och försöker skaffa bråk. Jag brukar alltid gå dit och skriva /report . Samt så ser jag hur folk söker uppmärksamhet från polis vilket bryter mot en regler.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer se till så att alla runt mig som RPar har en bra nivå om inte får det en /kick eller /svbnan jag kommer att /dv bilar som bara står. om jag ser någon som bryter mor någon regel kommer jag att först ge dem en varning sedan raporterar jag dem genom /report eller hoppa suport om jag hart klipp

Varför ska just du bli servervakt? jag spelar varje dag och är aktiv. jag kommer att /kick eller /svban dem som bryter mot reglerna. och se till så att det ser snyggt ut på vägarna. och hjälpa staff med det jag kan

Varför vill du bli servervakt? jag vill att man ska kunna ha roligt samtidigt som man håller en bra RP nivå. och DVa alla bilar som jag ser som är dumpade för det ser inte så snyggt ut när det står bilar över allt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv (radius) tar bort alla fordon runt en /kick (ID) (anlednig) /svban (ID) (anlednig) bannar en i 1 timme /revive (ID) ressar IDt /sv en chatt för servervakter

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 2 gånger en för att jag låg och tittade på ett bomb hot på saras. dem skrev i ooc att alla ska dra men blev bannade innan jag hann röra mig från platsen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka