Nekad Ville 440 | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? ville toivainen

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Vad heter du på discord? ville 440#0300

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån-fre 12-23 med lite paus för att äta osv
lör-sön 17-23 beror på om vi ska iväg

Hur länge har du spelat på Unive? sedan sent april 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag ser dagligen folk som lallar och pratar OOC oftast ej WL spelare som skulle behöva lära sig att RPa bättre. och bilar till höger och vänster som bara står som skulle behövas DVas. och hjälpa till staff med dem minnde saker som tex: om någon säger "jag är ny till spelat" skulle jag kick dem för OOC och skriva prata som om det vore IRL inte ett spel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har känt länge att jag borde ansöka till servervakt då jag sett att folk bryter mot unives rp regler och förstör för andra. Jag vill kunna ge de ett straff så de lär sig vad som är fel och inte fel. Jag ser ofta hur folk drar till folkmassor och försöker skaffa bråk då skriver jag en raport med det är inte alltid som staff kan komma. Samt så ser jag hur folk söker uppmärksamhet från polis vilket är copbate.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kan göra så att staff inte måste ta små saker som tex: DVa en bil, kicka lallare och se till så att alla Rar på ett bra sätt. samt att göra så att det inte står bilar över allt eller folk som är AFK.

Varför ska just du bli servervakt? jag vill göra UNIVE till en roligar RP server med bra RP och mindre lall. man ka kunna ha rolig och fortfarande ha en bra RP nivå på servern. och att inte se alla dumpade bilar överallt. det ser dåligt ut när det står massa bilar på väggen/vägkanten.

Varför vill du bli servervakt? jag vill att servern ska se bra ut för nya spelar som vill spela på en realistig RP server med många online på samtidigt. och för att hjälpa till staff så de inte behöver stressa sig för små saker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? bra. /DV (raius) tar bort alla fordon i ett område /kick (ID) kickar spelaren /svban (ID) (anlednig) bannar en spelare i 1timme /tiggleid man ser folks id över dem /OOC (vad man vill säga) sickar ut en text till alla som kan påmmina spelare att hålla farten /revive (ID) gör så en död spelare lever

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 2 gånger en för att jag låg och tittade på ett bomb hot på saras. dem skrev i ooc att alla ska dra men blev bannade innan jag hann röra mig från platsen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka