Accepterad vilhelm | Medlem ansökning Madsix

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vilhelm

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? 𝗩𝗶𝗹𝗹𝗲#7782

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. chilla mest med sina vänner men nu när han är nyinflyttad till denna staden så kommer han först skaffa ett jobb som man kan få pengar ifrån och sen kommer han skaffa vänner, han är väldigt vänlig han gillar inte vara en sån som har en polis efter sig, Loke är en person som är schysst mot alla och alla gillar honom för att han är snäll och rolig han gör inga kriminella saker. hans pappa som heter Gustav jobbade inom bilar allt till fixa och sälja och där har Kenta velat ta över så han satsar på att bli Mekonomen eller Bennys eller bilsäljare! hans mamma som hette Kerstin hon jobbade som polis och var väldigt sträng i hemmet, han ursprung varifrån Sverige i lund han flyttade till Göteborg och bodde där med sin familj och efter att han har flyttat dit så bodde han där i 5 månader för att sedan flytta hemifrån i Göteborg

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med sunt förnuft och mycket saker som gör ett Rpande bra och roligt, jag satsar väldigt mycket på just Rp för att det är realitskt saker som ska hända, jag kommer även bidra med respekt mot staffs om någon säger till mig, jag kommer helt enkelt bidra med det mesta som gör rpandet bra och roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att scenariot ska bli kul för båda sidorna av rpandet dvs om jag är kriminell och polisen jagar mig ska dem ha lika kul som jag ska ha det.

Hur hittade du Unive? Streams och min vän

Tillbaka