Accepterad vilhelm 1223 | Medlem ansökning [Limpan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

27272717

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vilhelm

Vad är ditt discord namn? bobban5954

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2008

Berätta om din karaktär. Jag och min bror växte upp väldigt fattig så ville börja känna pengar vid väldigt tidig ålder ungefär 10år det var jag och min tvilling. Vi började hänga mer och mer i centrum och började vara med dom äldre. Vi började göra små bus som att baxa och ta cyklar för att få pengar av dom äldre. Sen när vi börja känna dom äldre bättre så började vi göra tyngre grejer som att sälja droger och frakta vapen till andra kriminella nätverk. Sen lite senare när vi hade varit i den kriminella värden så gick jag och min bror med i ett gänget jag har hängt med. Det gänget kallade sig dödspatrullen! Dom sa ja och att dom litar på oss för vi har varit ett par bra springis. Vi börja vara med på rån och skottlossningar. En dag ringde bossen oss och sa att han har ett upp drag som vi ska göra. Han sa att vi skulle skjuta en grabb och få 50 tusen var och såklart svara vi ja! Bossen sicka platsen där han var och gav oss 2 tabbar och vi fick låna en moppe. Vi åkte ditt och så Han. Min bror hoppa av och börja skjuta min bror träffar han och han dör lite senare på grund av hans skador. Men det dom inte vet så såg en av shottas alltså det gänget den killen som dog var med i. Och dom ville få hämnd så dom sköt min bror. Jag blev helt förstörd och grät i flera dagar. Men sen tog jag alla känsler och släppte jag dom helt och bestämde mig att hämnas. Så jag letade upp han som sköt min bror. Sen såg jag han stå och röka så jag sprang fram och börja mata skott 4 skott i huvet sen sprang jag där ifrån. Jag är 23 år och fortfarande grovt kriminell och tänker fortfarande lika mycket på min bror än i dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En härlig rp, som är rolig för alla olika personer. Roliga scenarion osv och väldigt kreaktiv rp och sociala.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att båda parterna ska ha kul och ha chans till att vinna.

Hur hittade du Unive? Har sett på youtube och känner lite folk som har spelat här.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka