Nekad Vilgott | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vilgott

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vilgottt/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? Vilgot#7447

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Peter och han gillar att ströga runt och spela musiiik. Stammis hos mekonomen eftersom hans körningsförmåga är klappkass. Han gör inte så mycket mer än så, gillar att gå på bilträff. Fast han kan ingenting om bilar eftersom han är riktigt dum i huvudet. Han lever i stunden och tänker inte riktigt efter vad han gör. Allt handlar inte om pengar för Peter. Han flyttade till staden för att han blev hotad av ett gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för jag tycker det är roligt med rp på unive. Jag känner några andra som spelar och vi har väldigt kul och det känns som att många andra också tycker det när vi kommer farandes.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina polare tyckte jag borde spela här det såååå jag joinade och bara körde och vi hade väldigt kul så jag fortsatte.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som rekommendera den när jag skulle börja spela fivem för första gången.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt med mina kompisar och träffa folk och bara hänga liksom. Snacka med folk osv. Ha riktigt kul med andra ord.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha roligt och träffa andra människor.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, tror jag aldrig spelat någon annan server än Unive på fivem. Tycker den är väldigt rolig och mina kompisar spelar här.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajjemän

Nekad utveckla allt speciellt karaktärens mål och dina mål med rp.

Tillbaka