Accepterad Vilgott | Medlem ansökning [Bl0cket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgott

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vilgottt/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? Vilgot#7447

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Peter och han är hyffsat gammal. Han flyttade in i staden som hemlös. Han lyckades tjäna ihop en slant eller två och köpte lite bilar. Hans största intresse är att ströga runt, spela musik hänga med kompisar, gå på bilträffar osv. Även fast bilar är hans största intresse kan han knapp något om bilar fast han brinner fortfarande för det. Han är även klappkass på att köra men gör sitt bästa. Han tar dagen som den kommer och är väldigt snäll och trevlig. Fast han kan va väldigt impulsiv och få lite små utbrott ibland.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt ny till det här med roleplay men än så länge tycker jag det är riktigt kul. Jag tycker servern verkar seriös och att spelare faktiskt tar servern på allvar vilket jag tycker är väldigt roligt att se. Det motiverar mig att lära mig köra rp vilket jag inte trodde jag någonsin skulle göra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive känns som en bra server där många av mina polare spelar och jag vill helst spela på en lite större server och jag tycker unive styrs på ett bra sätt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på fivem kallad unive genom en kompis som spelat mycket på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få uppleva lite riktig roleplay som är lite mer realistisk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu har jag inga riktiga "mål" men jag skulle väll säga att ha kul och lära mig lite mer om roleplay.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Har aldrig spelat på en annan fivem server inom rp.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ifall jag ber om att få min överklagan läst kommer ni att automatiska neka den!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka