Nekad Vilgott | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgott

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
3
Ditt discord namn: Vilgott

Ditt Hex-ID: steam:11000010e472da3

Vad för typ av beslut gäller det? 1 Krim Varning

Vem/vilka tog beslutet? William, thatsyou, ankeshof

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att de anser att skjuta någon utanför en butik är helt fel och att han för tillfället stod helt stilla. Att gå och slå gängkriminella är inte så jävla smart och man får räkna med konsekvenserna att bli skjuten när man snor och gång på gång försöker döda en person genom sparkar och slag. Den lilla killen som de då anser är vem jag har gjort fel emot slog Paul Silva vilket då är Whyos gängboss. Tror ni att en gängmedlem hade sett lätt på om en helt random person hade gått och manglat slag på medlemens boss? Enkla svaret för att spara er tid är att han förmodligen hade avrättat personen.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom att det inte finns greenzones så är det fullt rimligt att skjuta vid en klädesbutik som är lokaliserat lite utanför staden. Irl har det skjutits mitt i centrala göteborg osv så förstår inte relevansen i vart skottlossningen skedde. Personen vinklar klippet genom att inte visa hela scenariot där han och hans vänner flertalet gånger försöker avrätta mig genom att slå mig när jag försöker sätta mig i min bil och försöker flera gånger ta mig från platsen. De började även hela scenariot genom att sno våran bil utanför denna klädesbutik, vart är rimligheten i det? De försöker döda mig och sedan blir dem sura för att dem fick stryk helt enkelt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bevis från dem:

Om ni har ytteliggare frågor så skriv eller hör av er.
Det kan inte finnas krav på att klippa allt då man inte räknar med att hamna i support hela tiden. Har rpat kriminell på unive 3 år med en indragen krim. Att få en varning för detta när de inte visar hela scenariot tycker jag faktiskt är orimligt.
mvh

Hej, Jag, William, Ankeshof får ta detta beslut Imorgon. Vi har sätt din överklagan och kommer tas upp imorgon.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka