Accepterad Vilgott | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgott

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vilgot2005

Ditt Hex-ID: 11000010e472da3

Vad är din discord tagg? Vilgot#7447

Vem var det som bannade dig? Jacob

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: rblexi Anledning: Oseriös RP - Lalliga kläder Går ut om: 0 dagar 23 timmar 37 minuter Placerad av: Jacob ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som jag förstått efter att ha skrivit med Jacob lite är att jag hade en oseriös outfit och inget mer. Bild på outfiten, (hade även en blåbärsmask): https://cdn.discordapp.com/attachments/1030924118025064538/1030928030379561062/sisifsg.PNG

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hos gambino och chillade, snackade inte så mycket utan jag var mest där och lyssnade och chillade ba för det var ganska lugnt ifrån mitt perspektiv. Sen så från ingenstans rök jag på en ban och helt ärligt var jag sjukt förvånad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den var felaktig. Har haft outfiten i flera månader och har aldrig fått någon som helst tillsägelse. Har haft outfiten sedan december. Tycker att ifall han tycker det är en lallig outfit (vilket jag verkligen inte tycker att den var) så hade han kunnat skicka en msg eller gett mig /skin. Har hört philip säga ofta att man ska göra sin karaktär unik, något som gör en speciell, något som gör så man sticker ut, inte vara som man är irl och ha lite kreativitet. Men hur ska man kunna göra det när staffs bannar för att man inte gör sånt? Jag själv kanske inte hade klätt mig så irl, men min karaktär ska vara speciell och sticka ut. Försökte göra det genom att ha några unika karaktärsdrag men ska från och med nu klä mig precis som alla andra och försöka vara så normal som möjligt, inget som gör en unik och inga karaktärsdrag. Att ha på sig "cykelhjälm, några öron en blåbärsmask och några lysande glasögon" är enligt Jacob oseriöst och visar att man har låg rp nivå. Bild på outfiten finns ovan där ni kan se.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för väldigt milda grejer, ganska gamla bans och kommer inte ihåg vad som hänt. Men jag åker nästan aldrig på ban eller kick så jag ser det som att jag har förbättrats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat klä mig som alla andra utan några som helst karaktärsdrag eller något som gör min karaktär speciell, ni säger själva att man ska göra sina karaktärer unika men när man försöker sticka ut och göra det kul för andra så ryker man på ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, gör inte din karaktär unik!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka