Accepterad Vilgott | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgott

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/9vilgot

Ditt Hex-ID: 11000010e472da3

Vad är din discord tagg? vilgott

Vem var det som bannade dig? Rutger, Berdan, HypeM, Lasse, Vossy

Bild på banmeddelande: image545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bedömde i en situation att skjuta en person istället för att kidnappa då jag inte såg en möjlighet till att kidnappa då jag satt på en moppe.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person sköt mot mig och min kompis så några andra i min allians började jaga honom och ca 2-4 minuter efter att personen sköt så fick jag ett läge att skjuta honom och jag tog min chans och sköt honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Utifrån min upplevelse på unive så tycker jag att den var felaktig. Anmälde en person som shoot on sighta mig mycket grovare som fick 0 åtgärder och jag antar ju såklart att alla regler är desamma för alla. Jag själv förstår inte varför det krävs att jag ska kidnappa honom, jag hade läge att skjuta honom men jag hade inte läge att kidnappa honom då han körde ändå ganska fort och han vägrade stanna. Jag hade ingen aning om jag kommer få ett bättre läge längre fram så jag tar ju såklart chansen om den dyker upp. Dessutom satt jag på en moppe, ska jag blockera honom med den? Mina kompisar hade jagat honom ganska långt. För att förtydliga han försökte döda mig och min kompis tidigare (typ 2-4 min tidigare) samt åkte han runt i våran allians bil.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men det är en hel del felaktiga bans. Dessa bansen är väldigt utspridda och jag har alltid försökt utvecklas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat kidnappa personen men i detta fallet gjorde jag valet att skjuta personen istället då jag ansåg det mer lämpligt då han försökt döda min endast någon minut tidigare samt att han inte hade stannat om jag riktat på han då han åkte ändå i en tillräckligt hög fart för att köra iväg utan problem vilket hade lett till att vi kanske hade tappat honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har försökt kontakta staffen som bannade mig och få en förklaring men fick inte någon tydligt svar men jag försöker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka