Accepterad Vilgott | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgott

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Ditt discordnamn: vilgott

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2005

Varför ska just du bli staff? Tröttnat en del på att RPa men vill fortfarande vara delaktig i servern, därmed anser jag att staff passar mig bra då jag fortfarande kan vara delaktig. Trevlig är jag dessutom.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Finns abuse bilar, vapen etc. Tycker säkningen och kontrollerna är bra men vapen och bilar lyckas ändå smyga sig in och när folk får tag på dem överanvänds dessa bilar samt vapen. Kontroller av vapen och bilar bör göras noggrannare i donation, ksk testas innan de tilldelas spelare eller något. Ofta förekommer abuse delar i den kriminella delen av rpn därmed ser jag att specca kriminella extra mycket kan leda till att dessa vapen, bilar etc identifieras!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Skrev det tidigare men noggrannare kontroller vid donation samt specca kriminella då abuse föremål/bilar oftast används i den delen av rpn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Respektfullt och se på händelser från flera perspektiv. Hålla en god ton då ingen lyssnar på någon som skriker.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Den tiden som jag spelar i vanliga fall kan jag delvis ägna åt staff arbete!

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 år typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit medlemskaps ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Mest sugen på Servervakts ansvarig.

+rep tror du hade gjort det bra, vet att du kämpa bra som MA för ett tag sedan

rep mogen och kompetent person som är driven och verkligen brinner för unive roleplay!!! Han skulle verkligen göra skillnad i staff teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka