Accepterad Vilgott | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgott

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? Vilgot#7447

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har funderat på att bli staff rätt länge men aldrig satt mig ner för att skriva en ansökan pågrund av att jag inte känt mig tillräckligt kunnig inom rp. Men nu efter ett bra tag av rpande känner jag att jag har ganska bra koll och därmed känner jag mig manad att göra en ansökan för att försöka få en chans som medlemskaps ansvarig och förhoppningsvis staff i framtiden. Jag har just nu en del kompisar som är staffs som säkerligen kan hjälpa mig när jag känner mig osäker med beslut och även en hel del som varit det tidigare. Jag vill även få se denna aspekten av unive och inte bara från en spelares perspektiv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Många brukar säga att jag är snäll, trevlig och ganska enkel att prata med. Jag kanske inte har särskilt mycket tidigare erfarenhet inom detta område, men jag är lättlärd och har som sagt många jag kan fråga om hjälp ifall ett problem skulle uppstå eller om jag känner mig osäker. Jag kommer inte se mig själv som bättre än någon annan och kommer enkelt att kunna diskutera beslut som jag tar. Om jag har gjort fel kan jag ändra mig. Oftast går det att rätta till fel, men man måste ha tålamod.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag anser det viktigt att man bemöter andra personer med respekt och ett gott beteende. Man ska vara lugn och trevlig eftersom den som tar intervjun kanske inte känner sig så bekväm eller är lite nervös. Då är det viktigt att man klarar av att kunna sköta sig och ha förstående.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? När man blir medlem på Unive visar man att man vill ta initiativ och ta ett steg längre genom att faktiskt ta del av communityt. Att vara medlem innebär att man visar att man har koll på reglerna och därför bör få större tillgång till servern för att kunna utveckla sin RP.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag anser att en medlem bör ha är att ha kunskap om Unives grundregler, och helst mer än så, samt ha en inblick i vad RP är. Dessutom bör man ha en vilja att utvecklas och bidra till communityt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det ansvar jag känner att man får är att man är den som beslutar om en person är kunnig nog för att få ta del av communityt i större skala. Jag känner också att jag vill visa att jag är en trevlig grabb och stabil nog att nå staff.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är väldigt varienande från dag till dag och det går inte riktigt att sätta ett schema. Jag är väll som mest aktiv från 17:00/18:00 och framåt men i discord och på forumet kan jag säkert va aktiv tidigare än så ifall jag skulle bli MA.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka