Accepterad VilgotIceCool | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VilgotIceCool

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot ehk

Vad är ditt discord namn? Vilgot

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Pertam Daway. han är 34 år gammal och kommer från förorten. när han var 15 år gammal så var han involverad i ett gäng och tyvärr gick hans bästa kompis bort under hans kriminella år. När hans bästa vän sedan barnsben gick bort så valde Pertam att vända upp och ner på sitt liv och skapa en framtid för honom. när han sedan blev 20 år gammal så flyttade han ut från förorten och skaffade ett tbra bettalt jobb. idagg är hhan svensk medborgare och är otrtoliggtgt skötsam. han bor i en fin lägenhet i mitten staden och har skaffat sig en utbildning till civil ingenjör. Pertam är en mycket driven och känslostark person och jobbar alltid med attt bli en bättrrer verision av sig själv. hans intressen sträcker sig allt ifrån bilar till att åka iväg på golf resor och även att våg surfa. han har även en hund vid namn laila på 5 år som han skaffade sig då han inte har någon fru eller barn. just nu sitter han och funderar på vad han vill jobba med eftersom att civilinjegörs yrkket inte intresserar han längre. han älskar att jobba med människor och trttäffa nytt folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en lugn och städad RP då jag själv tytcker att etik och moral är väldigt viktigt. då jag har mycket fritid kommer jag även kunna logga in och spela en hel del och bidra till unives anda och rykte på ett väldigt gott sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är viktigt. Att endast ha sin egna i vinst i åtanke kan lätt leda till powergaming 2 (endast spela för makt och pengar).
Motpartens vinst i ett scenario kan se ut såhär
RP SOM POLIS
Jag sm polisman pittar motparten i biljakten ednast för att ta fast gärningsmannen istället för att låta bilen fortsätta köra så scenariot sträcker ut sig till en längre tid!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstår reglerna, här kkommer några exempel. powergaming, sunt förnuft, NLR, fail RP och fear RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har varit aktive på unive under en längre period innan som medlem. har även spelat mycket på bryggeriet och västerort RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tycket att jag har täcktt allting.

Vad mer specifikt heter du på Unive's Discord? Inte ditt smeknamn dårå, utan ditt discord-användarnamn? "Vilgot" är lite svårt att hitta eftersom att det är så pass många som heter det på Unive's Discord!

Vad mer specifikt heter du på Unive's Discord? Inte ditt smeknamn dårå, utan ditt discord-användarnamn? "Vilgot" är lite svårt att hitta eftersom att det är så pass många som heter det på Unive's Discord!
Ah shit jag hade helt missat att ni skrivit här, jag heter vilehk på discord😃

Ah shit jag hade helt missat att ni skrivit här, jag heter vilehk på discord

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka