Dubbelpost Vilgot_Dojan | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgot_Dojan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352843193/

Ditt Hex-ID: 1100001176641b9 Hex:

Vad är din discord tagg? Tjenadojan#6969

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 17dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag försökte tvinga in en person i min bil som försrörd rpn och att han va kaxig men drog inga vapen bara sa Hoppa in i min bil nu sa jag typ flera gånger men han försrörd rpn och va allmänt dålig rp själv så han förstörd rpn och han ville att jag skulle va kaxig mot han för han fortsatte hela tiden han gav inte upp så de ända jag sa va Hoppa in i bilen flera gånger och sen sa jag också fegis och de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte få in den kaxiga killen i min bil för han va uppkäftig och han vägrade och han förströde rpn han hålde på hela tidenhan gav inte upp och jag förstår inte vad som ens hände där för han va uppkäftig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag Tycker de va en felaktig ban för att han va uppkäftig och hålde på frågade innan allt om han fick låna min bil innan också men då sa jag nej flera gånger men han vägra lyssna sen så blev han kaxig och jag försökte få han in i min bara inget mer för ville bara ta ett snack med han inte mer för han skulle förstå bara för han ska ju inte springa runt och lalla och va kaxig mot allt och alla tycker jag så de är däröfr jag tycker de är en felaktig ban::

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har alldrig blivit bannad nu blev jag bannad för en kille inte kunde bete sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte haft så dålig attetyd och tänkte på vad jag sa och gjord och ångrar allt jag gjorde för kännde efter hand att de blev nog väldigt fel av allt jag gjorde så men jag står för de om de är något jag gjorde fel så då står jag för de:

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ha en trevlig attetyd och tänka på vad jag gör i förhand innan jag gör något och nu ångrar jag mig men står för de jag gjorde men tycker de va felaktig men aa inte jag som bestämmer så de är bara att ta emot och stå för de man gjorde då¨:

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka