Antagen Vilgot2826 | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgot2826

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Ditt discordnamn: vilgot2826

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Då jag varit staff några gånger tidigare men inte haft tiden för det och sagt upp den nu när det är jul lov och såvidare kommer jag kunna ha tid för det även efteråt. Jag vill kunna lära folk vad rätt och fel innebär här på servern då jag ser regelbrott dagligen. jag vill även bidra med en bättre spelupplevelse till folk som kommer in på servern genom att se till så det ej sker regelbrott på servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det finns mycket problem kring Krim rp:n som kan förbättras

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ha extra koll på folk man vet gör regelbrott samt banna om det krävs

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är lugn samt har en lugn ton mot spelarna man bemöter.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer vara så aktiv jag kan självklart men ibland kan man ej vara inne och då är det så. kommer även specca och göra mitt arbete mesta dels av tiden jag sitter på datorn självklart kommer jag gå in och rp:a då och då när servern är lugn men om jag behövs avbryter jag

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit staff 2 gånger tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan tänka mig det mesta bara jag gör något vettigt för serverns bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka