Antagen Vilgot2826 | Ansökan till Staff [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgot2826

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Ditt discordnamn: vilgot2826

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff då jag är social och gillar att hjälpa folk. jag är lugn och vet hur man snackar med folk för att det ska bli så bra som möjligt. jag är även väldigt kompetent och jag vet hur man ska hantera situationer på bästa sätt

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Sjukhuset är ett stort problem just nu. Folk springer in där och tror dem är prioritering när det redan är 20 stycken andra som väntar och är medvetslösa

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag samt andra av Staff teamet som är tillgängliga bör specca där och se till så allt sköts ordentligt samt varna alla som inte kan sköta sig fortsätter dem att till exempel lalla eller störa ordningen på servern så ska åtgärder tas.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera professionellt måste man kunna fatta bra och rättvisa beslut. Med rättvisa beslut menar jag att jag måste banna min vän om han bryter mot reglerna. Om jag inte gör det, visar jag korruption och oprofessionalism. För mig är det viktigt att agera professionellt eftersom folk annars inte kommer att kunna lita på mig, både spelare och andra medarbetare. När man är staff kommer spelare att se upp till en om man är professionell och inte korrupt, vilket ger en riktigt skön känsla enligt mig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer för det mesta göra mitt arbete på kvällarna och rp:a eller umgås med mina vänner gör jag på dagarna. Jag kommer vara aktiv varje dag men tiderna kan ju variera beroende på vad jag har för planer för dagen

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 3 år fram och tillbaka nu. Tidigare hade jag dock ett annat discord konto men jag blev hackad jag hade även ett annat forums konto som heter VilgotEU

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit mod på en annan server men den blev nedstängd.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Antagen, välkommen till Staff Teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka