Nekad Vilgot2826 | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgot2826

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? vilgot2826

Vad är ditt Hex:ID 1100001361eb25e

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag oftast mellan 18-02 men det kan variera såklart det kan bli mer timmar eller mindre samt andra tider

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i 3 år fram och tillbaka tidigare hade jag dock ett annat discord konto men jag blev hackad jag hade även ett annat forums konto som heter VilgotEU

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///E:/Vilgot/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202024-06-30%20212709.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på Unive har ansvaret att övervaka servern och säkerställa att alla spelare följer reglerna. Deras främsta uppgifter inkluderar att hjälpa staff teamet genom att hålla ordning och se till att rollspel (RP) håller hög kvalitet. Servervakten ska agera som ett föredöme för andra spelare, visa hur RP ska utföras korrekt och ingripa vid regelbrott genom att kicka spelare som uppenbart inte följer reglerna. Det är viktigt att servervakten använder sina befogenheter med sunt förnuft och gör professionella bedömningar vid varje ingripande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill ha en så hög rp nivå på servern som möjligt. jag vill även minska regelbrotten som görs på denna servern så alla kan ha det så kul som möjligt. Med andra ord jag vill bidra till att servern utvecklas till något ännu bättre än vad det redan är

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att en servervakt missbrukar sin position och makt för egen vinning eller för att gynna vissa spelare. Korruption kan visa sig genom att en servervakt tilldelar orättvisa fördelar till vänner eller sig själv, medan abuse kan innebära att servervakten använder sina befogenheter för att trakassera eller bestraffa spelare utan giltig anledning.

Nekad.
anledning: du måste vara medlem i 30 dagar

Du får ansöka igen 2024-07-17 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka