Accepterad vilgot123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilgot123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot

Vad är ditt discord namn? bamse#2765

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter vilgot karlsson och är 23 år gammal, vilgot är uppvuxen i en liten stad nära stockholm Han växte upp med sin familj som var då mamma,pappa och sina brosor. Vilgot hade ett tufft liv i skolan han hade problem med att läsa,sitta still och lyssna på lektionerna, han ficka alltid sms hem och misskötelse. Så efter årkurs 9 så hoppar vilgot av och flyttar till en billig lägenhet som hans pappa stog för. Han var ute på stan ofta för att hitta kontakter, han klickade med fåtals men till sist så hittade han en grupp som han kände kemi med. Han insåg att en av dom som var där var hans bror karl karlsson. Dagen efter så fick han reda på att dom var ett lite mer kriminellt nätverk så där började hans resa med sin brosa

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och seriös rp, göra satt folk blir bekväma med rpandet, lära som lallar inte, rpar bra, använda mig utav report ifall de skulle behövas, vara med på alla möten så man kan ge tips till servern. Sen kan man bidra med lite mer som långdragna scenarion istället för dom korta tråkiga osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att i ett scinario så ska båda parnerna ha det kul, alla ska ha chansen att vinna på något i ett scenario genom att kanske utveckla det, Detta gör att båda parnernas rp blir roliga även om du inte vinner.

Hur hittade du Unive? genom en vänn som gav mig tips, sen har jag sätt en massor på twitch, youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka