- Meddelanden
- 44
- Reaction score
- 2
Ditt discord namn: Rexx
Ditt Hex-ID: Behövs inte då de inte de som angår
Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem
Vem/vilka tog beslutet? Tror Benji inte helt säker men han drog mina roller
Varför tror du själv att beslutet togs? För att nån person som är avundsjuk på att han blev nekad på sin anskökan och ger mig alla möjliga roller i en Discord och tar bild och skickar in. samt va jag me i en discord som heter nordix lall och all i den discorden blev indragna i en annan discord och så tilldelades alla en medlem roll ville absolut inte ha den
och sen blev jag av med min medlem här
Hur är beslutet felaktigt? För att jag spelar bara på unive och inget annan skit server och för att jag inte vet om nån medlem
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vad för slags bevis?
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: Behövs inte då de inte de som angår
Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem
Vem/vilka tog beslutet? Tror Benji inte helt säker men han drog mina roller
Varför tror du själv att beslutet togs? För att nån person som är avundsjuk på att han blev nekad på sin anskökan och ger mig alla möjliga roller i en Discord och tar bild och skickar in. samt va jag me i en discord som heter nordix lall och all i den discorden blev indragna i en annan discord och så tilldelades alla en medlem roll ville absolut inte ha den
och sen blev jag av med min medlem här
Hur är beslutet felaktigt? För att jag spelar bara på unive och inget annan skit server och för att jag inte vet om nån medlem
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vad för slags bevis?
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Senast ändrad: