Nekad vilgot 123 | Ban Överklagan [A1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilgot 123

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199645790990/

Ditt Hex-ID: steam:11000016477130e

Vad är din discord tagg? rexx__1.1

Vem var det som bannade dig? @A1.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-07 195520.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pw

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi kidnappa en kille som skjutit mot oss och sedan kör mot huset med grabben och då när vi ska köra in i grinden så kör föraren lite för snabbt och kör in i grinden och jag rpar på att jag har ont men glömmer av att jag ska skriva /me för att jag var så koncentrerad på kidnappningen och prion och därav glömmer det och blir sedan bannad för pw.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså såklart jag förstår att det bryter mot reglerna men samtidigt så tycker jag att den ska va lite mildare med en muntlig varning. men förstår såklart mitt fel och ska inte göra om det!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mild brist på social rp, då jag hoppar ut ur bilen och säger ut ur bilen och då kör grabben iväg och jag avlossar 2-3 varningsskott mot däcken, och blir sedan bannad för mild brist på social rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle såklart skrivit /me och ångrar grovt att jag inte tänkte på de atm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja förstår bannen och skall aldrig ske igen! och lärt mig av bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka