Nekad vildis_ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vildis_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Goldshark11/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec4a898

Vad är din discord tagg? vildis_

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att säga n ordet ingame vilket jag vet om inte är okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag mins inte riktigt vad som hände för det var så länge sedan. Men tror det handlar om att jag blev sur på en person och valde att uttrycka mig på ett väldigt dåligt sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag sa n ordet in game

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inga tidigare bans på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga något annat än just n ordet. Då jag ångrar allt jag har gjort och vill bara ha en ny chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort. Det jag har lärt mig är att man ska respektera alla människor inte säga nedvärderande saker till folk med en annan bakgrund än en själv. Jag kommer inte säga n ordet fler gånger. Och även kommer jag försöka skapa bra scenarion för alla som är med i det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det för står jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka